مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:052024-01-09ورزشي

همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر در ورامین


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین گفت: همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر به مناسبت ایام الله دهه فجر در 10 محله از ورامین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مصطفی نظری مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین ظهر امروز در نشست خبری نخستین همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه با مشارکت اداره ارشاد برگزار می شود که این تئاترهای خیابانی در 10 گروه و در 10 موضوع و در 10 محله اقدام به اجرای نمایش خواهند کرد.

وی گفت: هر گروه در سه روز متوالی اقدام به اجرای برنامه نمایشی خواهند کرد، هدف اصلی این سازمان مشارکت در حوزه هنری و ترویج برنامه نمایشی در سطح شهرستان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین بیان کرد: در حال حاضر برای این جشنواره بیش از 20 اثر نمایشی ارسال شده و پیش بینی شده است که این آثار هنری به بیش از 60 اثر برسد، در حال حاضر از شهرستانهای غرب استان تهران نیز در خواست حضور در این جشنواره شده است.

وی در ادامه بیان کرد: موضوعات همایش در حوزه شهروندی و در مناطق کم برخوردار انجام می شود که شامل موضوعاتی ازجمله آسیب های اجتماعی، کودکان کار، اعتیاد و نابودی بنیان خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر در ورامین

همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر در ورامین