مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:502023-12-27اقتصادي

ابلاغ 800 میلیارد تومان اعتبار مدیریت بحران به چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای وقوع حوادث طبیعی سال گذشته 800 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو کیانی با اشاره به حوادث طبیعی سال گذشته از جمله سیل و برف که منجر به گل آلود شدن 50 درصد آب شرب مردم چهارمحال و بختیاری شد، گفت: همه مسؤولان استانی و اعضای ستاد مدیریت بحران، حوادث را به گونه ای مدیریت کردند که خسارت را به حداقل برسانند و در این خصوص پیگیری های لازم برای جبران خسارات مردم انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای آسیب های ناشی از حوادث طبیعی نزدیک به 800 میلیارد تومان اعتبار در بحث تملک، تسهیلات و کمک های بلاعوض در بخش های مسکونی، زیرساختی و کشاورزی به این استان ابلاغ شده است.

وی افزود: همچنین 235 پروژه اولویت دار در سطح چهارمحال و بختیاری شناسایی و به صورت 100 درصد تامین اعتبار شده است.

کیانی با اشاره به تخریب 620 منزل مسکونی ناشی از سیل در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: 2 روستا از جمله بارده در شهرستان بن و سیدمحمد در شهرستان لردگان مهم ترین روستاهای آسیب دیده ناشی از سیل هستند که کمک های بلاعوض و تسهیلات در حد سفت کاری و نازی کاری در اختیار مردم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 800 میلیارد تومان اعتبار مدیریت بحران به چهارمحال و بختیاری

ابلاغ 800 میلیارد تومان اعتبار مدیریت بحران به چهارمحال و بختیاری