مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:402024-01-13سياسي

حادثه تروریستی کرمان و موج سواری مهاجرهراسی


آنچه که بیش از هر چیز درباره این حادثه تروریستی، از همان ساعات اولیه انتشار خبر، خود را در بازتاب فضای مجازی نشان داد، شکل گیری موجی از مهاجرهراسی و افغانی ستیزی همراه بوده است.

- آنچه که بیش از هر چیز درباره این حادثه تروریستی، از همان ساعات اولیه انتشار خبر، خود را در بازتاب فضای مجازی نشان داد، شکل گیری موجی از مهاجرهراسی و افغانی ستیزی همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا عطایی کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای دانشگاه تهران طی یادداشتی به موضوع موج مهاجرهراسی و افغانی ستیزی برخاسته از حمله تروریستی سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان پرداخت که متن آن به شرح ذیل است: اگرچه قلب های مان شرحه شرحه و دیده های مان خون بار است اما حادثه تروریستی کرمان، جلوه ای از شهد حضور قوماندان [فرمانده] را پس از شهادتش به مان چشاند و به وضوح فهماند و نشان داد که فرمانده و سربازانش برای مان چه ها کرده اند.

اما آنچه که بیش از هر چیز درباره این حادثه تروریستی، از همان ساعات اولیه انتشار خبر، خود را در بازتاب فضای مجازی نشان داد، شکل گیری موجی از مهاجرهراسی و افغانی ستیزی همراه بوده است.

در شبکه های اجتماعی، همچون پست و استوری های اینستاگرام، کانال ها و گروه های تلگرامی، بازتاب حادثه تروریستی به گونه ای بوده که حاکی از پالس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کرمان و موج سواری مهاجرهراسی

حادثه تروریستی کرمان و موج سواری مهاجرهراسی