مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:202024-01-07اقتصادي

شیلات:در کنار خسارت دیدگان آتش سوزی بندر سلخ هستیم


مدیرکل شیلات هرمزگان پیرو دستور معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران به همراه مشاور و مدیرکل امور استان های سازمان شیلات ایران به عنوان نماینده ویژه رییس سازمان شیلات ایران از محل آتش سوزی در بندر صیادی صلخ بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان امشب در بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی صلخ یکی از بنادر صیادی تاثیر گذار استان است گفت: مدیریت این بندر صیادی طبق قانون به بخش غیر دولتی(تعاونی  صیادی) واگذار شده است.

  وی تصریح کرد: این بندر صیادی با بیش از 200فروند شناور صیادی و بالغ بر هزار وپانصد نفر صیاد بخشی از صید شهرستان قشم را به خود اختصاص داده است .

  بارانی با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای حمایت از صیادان خسارت دیده دریغ نخواهیم کرد گفت: پیگیری های اولیه از شرکت های بیمه جهت جبران خسارت آغاز شده است.

    در ادامه نماینده ویژه معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران گفت: بدون شک تا انتها در کنار صیادان و خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی بندر صیادی صلخ هستیم.

  مشاور رییس سازمان شیلات ایران و مدیرکل امور استانهای شیلات ایران از تشکیل ستاد مدیریت بحران در این راستا خبر داد و افزود: برای کمک به خسارت دیدگان رایزنی با بانک ها جهت تامین تسهیلات مورد نیاز در دستور کار می باشد و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات:در کنار خسارت دیدگان آتش سوزی بندر سلخ هستیم

شیلات:در کنار خسارت دیدگان آتش سوزی بندر سلخ هستیم