مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:352024-01-14اقتصادي

مردم خراسان جنوبی 10 میلیارد تومان صدقه دادند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در مدت 9 ماهه امسال بیش از 10 میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری در استان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد:در مدت 9 ماهه امسال بیش از 10 میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع آوری شده است.

وی گفت: جمع آوری صدقات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

وی با قدردانی از سخاوت بی بدلیل مردم نیکوکار استان به نیازمندان ادامه داد: در این مدت 77 درصد صدقه مردم سخاوتمند استان از طریق روش های الکترونیکی پرداخت شده است.

  معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به این که بیش از 6 میلیارد و 600 میلیون تومان از طریق روش های الکترونیکی شامل کدussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب، کارتخوان و.

پرداخت شده است افزود: بیشترین درآمد مربوط به صندوق های خانگی بوده است که بیش از 5 میلیارد و 75 میلیون تومان از این محل جمع آوری شده است.

  وی تعداد کل مشترکان صدقات را 199 هزار و 124 مشترک عنوان کرد و افزود: صدقات جمع آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل های جهیزیه، مسکن، درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان جنوبی 10 میلیارد تومان صدقه دادند

مردم خراسان جنوبی 10 میلیارد تومان صدقه دادند