مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:202024-01-09فناوري

چین قفل ایردراپ اپل را شکست


یک موسسه تحت حمایت دولت چین در راستای تلاش های گسترده برای ریشه کن کردن محتوای نامطلوب، راهی را برای شناسایی کاربرانی که از طریق ویژگی محبوب ایردراپ (AirDrop) شرکت اپل، - یک موسسه تحت حمایت دولت چین در راستای تلاش های گسترده برای ریشه کن کردن محتوای نامطلوب، راهی را برای شناسایی کاربرانی که از طریق ویژگی محبوب ایردراپ (AirDrop) شرکت اپل، پیام ارسال می کنند، ابداع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره قضایی پکن در یک پست آنلاین اعلام کرد: موسسه پکن، این تکنیک را برای کرک کردن لاگ دستگاه رمزگذاری شده آیفون ابداع کرد تا شماره ها و ایمیل های فرستنده ای را که محتوای ایردراپ را به اشتراک می گذارد، شناسایی کند.

این آژانس اعلام کرد پلیس چندین مظنون را از طریق این روش شناسایی کرده است اما اشاره نکرد که آیا فردی هم دستگیر شده است یا خیر.

در پست آنلاین اداره قضایی پکن آمده است: این تکنیک، کارآیی و دقت حل پرونده را بهبود بخشیده و از انتشار اظهارات نامناسب و همچنین تاثیرهای بد احتمالی، جلوگیری می کند.

این بیانیه دوباره توجهات را به این ویژگی آیفون جلب کرد که فعالان در سراسر جهان، برای پخش پیام خود از آن استفاده کرده اند.

ایردراپ که تنها به اتصال بلوتوث نیاز دارد، در اعتراضات سال 2019 در هنگ کنگ استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین قفل ایردراپ اپل را شکست

چین قفل ایردراپ اپل را شکست