مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:002024-01-13اقتصادي

حذف واسطه ها با راه اندازی مرکز بورس کالای برنج


یکی از راه هایی که در کاهش اختلاف قیمت موجود بین برنج ایرانی و خارجی مؤثر خواهد بود، حذف واسطه و دلال ها است و در همین راستا مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران با ایجاد مرکز بورس کالای برنج توانست گام بزرگی بردارد و برای فروش برنج کشاورزان .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ مهرآسا جانعلی پور برای ما شمالی ها، برنج و به اصطلاح پلو ، قوت غالب است و آن چنان در سبد غذایی ما جا خوش کرده است و محبوبیت دارد که دست کم یکی از وعده های غذایی در طول شبانه روز را تشکیل می دهد.

* استقبال مردم نسبت به خرید برنج ایرانی چند سالی است که غیرشمالی ها هم، اگر نقدینگی جیب شان اجازه دهد، نسبت به پخت برنج شمالی و ایرانی استقبال بیشتری نشان می دهند و همین موضوع اهمیت کار شالیکاران را بیشتر کرده است.

هر وقت که گرسنه مان شود یا هوس یه بشقاب پلوی خوش عطر و خوشمزه به سراغ مان آید، در کسری از ثانیه خود را به نزدیک ترین فروشگاه نزدیک منزل می رسانیم و اندکی از طرح ها و بسته بندی های خوش آب و رنگ برنج ها، لذت می بریم و با توجه به توان مالی،کیسه ای بر می داریم و می رویم.

نشای شالی در شالیزار توسط بانوی شمالی گرچه امروزه با توجه به مکانیزه شدن مراحل کاشت، داشت و برداشت برنج ساده تر انجام می شود اما هنوز هم شالیکار و مراقبت های شبانه روزی وی، نقش مهمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها با راه اندازی مرکز بورس کالای برنج

حذف واسطه ها با راه اندازی مرکز بورس کالای برنج