مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:102023-12-25اقتصادي

9000 میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های بخش فاضلاب به کردستان اختصاص یافت


در دور دوم سفر رییس جمهور به استان علاوه بر مصوبات مهم در بخش آب، مبلغ 900 میلیارد تومان نیز برای برای تقویت و تکمیل زیرساخت ها و تصفیه خانه های فاضلاب کردستان اختصاص یافت.

- محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر دور دوم رییس جمهوری به کردستان، اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب مریوان، دیواندره و سنندج توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال های 1402 و 1403 است.

وی با بیان اینکه فاز مایع طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج در سفر دور دوم رییس جمهور افتتاح شد و هم اکنون در مدار بهره برداری است، افزود: برای تکمیل عملیات باقی مانده(تکمیل بخش لجن) 70 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: همچنین عملیات اجرایی باقیمانده ابنیه طرح ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب مریوان در حال اجرا است و برای تکمیل تصفیه خانه و تجهیزات الکترومکانیکال اعتبار 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

فرهاد خاطرنشان کرد: برای تکمیل تصفیه خانه و تجهیزات الکترومکانیکال تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره نیز اعتبار 130 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به کردستان، برای اجرای شبکه جمع آوری و تصفیه خانه های فاضلاب نواحی منف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9000 میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های بخش فاضلاب به کردستان اختصاص یافت

9000 میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های بخش فاضلاب به کردستان اختصاص یافت