مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:512023-12-31سياسي

راه آهن زاهدان- چابهار سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در بحث زیرساختی حوزه آب است، در شمال سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط بارندگی ها مشکلاتی وجود دارد، علاوه بر پیگیری موضوع حقابه، چهار طرح دیگر شامل چاه های ژرف، طرح اضطراری، انتقال آب از تهلاب و انتقال آب از دریای عمان در دست اقدام است در این راستا بیش از 10 کارگاه در استان فعال بوده و در بخش های مختلف کار می کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: آبرسانی به 1750 روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی  در حال انجام است، همچنین به دنبال آبگیری سد کهیر نیز حدود 40 روستا آب رسانی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه برق رسانی نیز برق رسانی به 600 مدرسه و روستاهای بالای 30 خانوار در دستور کار است، گفت: در حوزه مسکن نیز از 142 هزار زمین که باید در مدت چهار سال تحویل می دادیم حدود 150 هزار قطعه زمین تحویل شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه هم اکنون استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده  گفت: رفع نقاط حادثه خیز برطرف کردن مشکلات راه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

  استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال آینده راه آهن چابهار- زاهدان افتتاح می شود که با این افتتاح توسعه عظیمی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن زاهدان- چابهار سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد

راه آهن زاهدان- چابهار سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد