مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:502023-12-30اجتماعي

قصه مادری برای شهیدی که با انتظار عجین شد


روایت شهیدی دیگر را می خوانیم اما کمی متفاوت تر؛ شهیدی نوجوان، غواص و سال ها در گمنامی به سراغ مادر شهید می رویم، خانم زهرا قاسمی مادر شهید غواص محمدصادق معلمی که وقتی از فرزندشان سوال می کنم به سال های کودکی فرزندشان می رود و اینکه فرزندشان از زمان تولدش هم متفاوت بود.

- خبرگزاری فارس از مازندران- زهرا طاهری پرکوهی دی ماه که می شود یاد غواصان لشکر اسلام که در خون خود شنا کرده و بر تاریخ ثابت کرده هیچ گاه از امر ولی خویش کوتاهی نکردند، تداعی می شود؛ لحظاتی ناب با رزمندگان غواص.

قایق ها، مرکب های مستقیم اروند و کربلایی 4 خاطرمان را محک می زند که کربلا ها ادامه دارند تا فتح نهایی و کربلای نهایی بماند و اروند تا آن روز میراث دار خون عزیزان مان باشد.

*روایتی از شهید غواص روایت شهیدی دیگر را می خوانیم اما کمی متفاوت تر شهیدی نوجوان، غواص و سال ها در گمنامی به سراغ مادر شهید می رویم، خانم زهرا قاسمی مادر شهید غواص محمدصادق معلمی که وقتی از فرزندشان سوال می کنم به سال های کودکی فرزندشان می روند و اینکه فرزندشان از زمان تولدش هم متفاوت بود.

نوجوان غواص شهید محمد صادق معلمی *قصه مادری ام برای محمد با انتظار عجین شد پسرم را در خانه به دنیا آوردم اما زایمان سختی داشتم و بیهوش شدم و مرا به بیمارستان بردند چند روزی هم بستری بودم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه مادری برای شهیدی که با انتظار عجین شد

قصه مادری برای شهیدی که با انتظار عجین شد