مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 07:252024-01-07بين الملل

6 جوان فلسطینی در حملات پهپادی صهیونیست ها در ورودی جنین شهید شدند


رسانه های فلسطینی نوشتند پهپاد اشغالگران تجمعی از جوانان را در میدان شهدا در جنوب شهر جنین بمباران کرد که شش شهید برجای گذاشت.

- رسانه های فلسطینی نوشتند پهپاد اشغالگران تجمعی از جوانان را در میدان شهدا در جنوب شهر جنین بمباران کرد که شش شهید برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش خبرنگار الجزیره به نقل از این رسانه ها، شش جوان فلسطینی در بمباران پهپاد رژیم صهیونیستی در ورودی شهر جنین در شمال کرانه باختری شهید شدند.

منابع پزشکی فلسطینی نیز از شهادت تعدادی فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر بر اثر بمباران پهپاد صهیونیستی در جنین خبر دادند.

پیش از این خبرنگار الجزیره از شنیدن صدای انفجار در مرکز جنین همزمان با درگیری میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر خبر داده بود.

نیروهای اشغالگر به شهر جنین یورش بردند و بلافاصله در تعدادی از مناطق این شهر بین آنها و رزمندگان مقاومت فلسطین درگیری مسلحانه در گرفت.

نیروهای اشغالگر همچنان به یورش شهرک ها و شهرهای فلسطینی در کرانه باختری ادامه می دهند، اما مبارزان مقاومت فلسطین با نیروهای متجاوز درگیر می شوند و ارتش اشغالگر را با گلوله ها و وسایل انفجاری دست ساز هدف قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 جوان فلسطینی در حملات پهپادی صهیونیست ها در ورودی جنین شهید شدند

6 جوان فلسطینی در حملات پهپادی صهیونیست ها در ورودی جنین شهید شدند