مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 07:102023-12-23اقتصادي

صدور 6092 گواهی انطباق کالای صادراتی و وارداتی در آذربایجان غربی


مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از صدور 6092 گواهی انطباق کالای صادراتی و وارداتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از صدور 6092 گواهی انطباق کالای صادراتی و وارداتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وحید موسی پور در گفت وگو با ایسنا افزود: اداره کل استاندارد آذربایجان غربی در 9 ماهه اول سال جاری، در راستای نظارت بر کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی مشمول رعایت مقررات استاندارد اجباری، اقدام به صدور 5182 گواهی انطباق کالای وارداتی و 910 گواهی انطباق کالای صادراتی کرده است.

وی با بیان اینکه کنترل و ارزیابی کیفیت کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب خارجی صورت می پذیرد، افزود: کنترل کیفی کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز جهت جلوگیری از صدور کالاهای نامرغوب به منظور فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین المللی، صورت پذیرفته و از وظایف و اولویت های مهم اداره کل استاندارد استان است.

مدیرکل استاندارد استان با اشاره به بازدید مداوم از واحدهای تولیدی با هدف بررسی رعایت استاندارد، تأکید کرد: شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 6092 گواهی انطباق کالای صادراتی و وارداتی در آذربایجان غربی

صدور 6092 گواهی انطباق کالای صادراتی و وارداتی در آذربایجان غربی