مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:452023-12-27سياسي

نفت آفتاب موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد


رییس هیئت مدیره شرکت نفت آفتاب گفت: شرکت پالایش نفت آفتاب در پنجمین جشنواره ملی حاتم موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس هیئت مدیره شرکت نفت آفتاب گفت: شرکت پالایش نفت آفتاب در پنجمین جشنواره ملی حاتم موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد.

محمد دوستی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت ایفای مسئولیت اجتماعی در مجموعه نفت آفتاب، اظهار کرد: نفت آفتاب مجموعه ای متشکل از نیروهای جوان و متخصص است که همواره سعی کرده ایم به بحث ایفای مسئولیت های اجتماعی در ابعاد مختلف ورود کنیم.

وی با ذکر این نکته که ایفای مسئولیت های اجتماعی را محدود به هزینه کردن در پروژه های سخت افزاری نمی دانیم، بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه های نرم افزاری و سیستم آموزش استان هرمزگان برای تربیت نیروهای ماهر و توانمند یکی از اقدامات شاخص نفت آفتاب محسوب می شود و در این راستا ایجاد مراکز آموزشی با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای در دستور کار قرار داشت.

رییس هیئت مدیره نفت آفتاب، جلب مشارکت محلی را برای تحقق اهداف صنعتی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همواره سعی کرده ایم با بهره گیری از مشارکت ها و تعاملات منطقه ای و محلی اتفاقات بزرگی را به نفع مردم رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت آفتاب موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد

نفت آفتاب موفق به کسب رتبه برتر کشور در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی و برندسازی شد