مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:252024-01-20سياسي

جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ماهیت رژیم طاغوت آشنا شوند


استاندار قم خطاب به مدیران و اهالی فرهنگ و جبهه انقلاب اسلامی بر لزوم جهاد تبیین و آشنا کردن جوانان با واقعیت آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ماهیت دوران طاغوت تاکید کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم خطاب به مدیران و اهالی فرهنگ و جبهه انقلاب اسلامی بر لزوم جهاد تبیین و آشنا کردن جوانان با واقعیت آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ماهیت دوران طاغوت تاکید کرد.

سید محمد آقامیری استاندار قم امروز 30 دی ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین شرایط خاص وقوع انقلاب و ریشه های آن از جمله فساد گسترده و تاریخی ناشی از استبداد و ذلت در مقابل بیگانگان مهمترین بایسته های فرهنگی ایام دهه فجر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، وی افزود: امروز به تبع برخی رخدادها افرادی چون سلطنت طلب ها به دنبال پاک کردن چهره منحوس افرادی هستند که هنوز جای تازیانه خفقان و شکنجه ها، تاراج ها و وطن فروشی ها و استبداد آن ها روی پیکر این ملت نقش بسته است.

آقامیری اظهار کرد: متأسفانه جوانان و نوجوانان ما که در فضای مجازی حضور دارند از این مسائل کمتر خبر دارند و در اینجا است که مسأله جهاد تبیین، به عنوان یک رکن اساسی از فعالیت های فرهنگی، خود را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ماهیت رژیم طاغوت آشنا شوند

جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ماهیت رژیم طاغوت آشنا شوند