مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 18:052024-01-04بين الملل

نام دی کاپریو، دیاز، بلانشت و اسپیسی در اسناد دادگاه قاچاقچی دختران جوان


علنی شدن اسناد دادگاه جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی و رییس باند قاچاق دختران زیر سن قانونی که در سال 2019 در زندان خودکشی کرد و ردپای شماری از سلبریتی های هالیوودی در این پرونده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزای فارس، پس از سال ها کش و قوس، بیش از 900 صفحه از اسناد دادگاهی در پرونده اپستین از حالت محرمانه خارج شد و پای اشخاص معروفی نظیر روسای جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ و بیل کلینتون، و شاهزاده اندروی بریتانیا تا چهره های هنری از جمله مایکل جکسون، دیوید کاپرفیلد، لئونادرو دی کاپریو، کمرون دیاز، کیت بلانشت، بروس ویلیس و کوین اسپیسی به موضوع فساد این قاچاقچی انسان باز شد.

قاضی لورتا پرسکا که حکم به علنی شدن این مدارک داد، گفته بود که نام بسیاری از کسانی که در این اسناد مطرح شده است پیش از این از سوی رسانه ها و یا در جریان محاکمه گیلین مکسول، شریک زندگی اپستین ، مطرح شده بود.

از این افراد به عنوان رفقای اپستین نام برده شده است و بدین معنا نیست که اشخاص مذکور تخلفی انجام داده اند یا در اعمال مجرمانه اپستین همدست بوده اند و یا حتی یا از جرایم او اطلاعی داشتند.

اما اسناد دادگاه که شامل مقالات روزنامه ها، مستندها، کتاب ها و مصاحبه هایی است که در طول دو دهه گذشته درباره رسوایی اپستین ثبت و ضبط شده است، به وضوح نشان می دهد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام دی کاپریو، دیاز، بلانشت و اسپیسی در اسناد دادگاه قاچاقچی دختران جوان

نام دی کاپریو، دیاز، بلانشت و اسپیسی در اسناد دادگاه قاچاقچی دختران جوان