مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:552023-12-25بين الملل

چمران: کشتی که بالا بیاید همه رشته ها بالا می روند


رییس شورای شهر تهران با تمجید از افتخارآفرینی های کشتی ایران در میادین جهانی و المپیک، گفت: اگر کشتی ما بالاتر بیاید همه رشته ها بالا می آیند.

- رییس شورای شهر تهران با تمجید از افتخارآفرینی های کشتی ایران در میادین جهانی و المپیک، گفت: اگر کشتی ما بالاتر بیاید همه رشته ها بالا می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در مراسم افتتاح دومین پایگاه قهرمانی کشتی در استان تهران در منطقه شادآباد، گفت: وقتی وارد سالن شدم و دیدم که این سالن به زیبایی برای نوجوانان و جوانان ما آراسته شده خوشحال شدم و حقیقتا یاد شهدای غزه و نوجوانان و جوانان آن ها افتادم که تحت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند و هر لحظه تعداد زیادی از آن ها شاید می شوند.

از خدا می خواهم بساط این حکومت ظلم را از همه دنیا برچیند.

وی افزود: از شهردای تهران، سازمان ورزش شهرداری و بیش از همه از دوست عزیزم آقای دبیر به دلیل افتتاح این پایگاه قهرمانی برای کشتی تهران تشکر می کنم.

چند دوره در شورای شهر تهران با هم کار کردیم و او علاقه خودش را به کشتی، ورزش و کار نشان داد و خاطره خوبی را در شورای شهر از خودش بر جاگذاشت.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در این چند سال دیده اید که کشتی ما در همه رده ها توانسته جایگاه بالایی را کسب کند و قطعا با افزاش سالن های کشتی در تهران، شاهد ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: کشتی که بالا بیاید همه رشته ها بالا می روند

چمران: کشتی که بالا بیاید همه رشته ها بالا می روند