مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:352023-12-28سياسي

راست و دروغ تایید و رد صلاحیت ها در کهگیلویه و بویراحمد به روایت جوکار


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از مواردی که شما در فضای مجازی در مورد نامزدها می شنوید و یا می خوانید دروغ است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید مهدی جوکار در نشست پرسش و پاسخ که به همت تشکل جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، گفت: دانشجویان برای برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا به کمک شورای نگهبان بیایند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در انتخابات کار بسیار سنگین است و 25 فرایند در انتخابات است، افزود: هر فرآیندی در انتخابات حساس و نفس گیر است .

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان براساس قانون کار می کند، در پاسخ به سوالاتی در مورد تایید صلاحیت افراد گفت:وقتی دستگاه امنیتی یک نفر را سفید اعلام کرده چگونه آن فرد را رد صلاحیت کنیم.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انتخابات حق الناس است، افزود: در فرآیند انتخابات با پرونده افراد کار داریم و نمی توانیم کسی را صرف اینکه چون بخشی از مردم از آن متنفر هستند رد صلاحیت کنیم.

این مسوول با اشاره به اینکه وظیفه شورای نگهبان احراز صلاحیت افراد است، گفت: اگر بخواهیم در سقف صلاحیت را ببینیم باید خیلی از سیاسیون خانه نشین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راست و دروغ تایید و رد صلاحیت ها در کهگیلویه و بویراحمد به روایت جوکار

راست و دروغ تایید و رد صلاحیت ها در کهگیلویه و بویراحمد به روایت جوکار