مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:152023-12-28پزشكي

اجرای طرح سلامت خانواده از اولویت های وزارت بهداشت است


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: مهمترین اولویت وزارت بهداشت در حوزه زیرساخت ها، بحث پیشگیری در چارچوب طرح سلامت خانواده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: مهمترین اولویت وزارت بهداشت در حوزه زیرساخت ها، بحث پیشگیری در چارچوب طرح سلامت خانواده است.

سید حمید جمال الدینی روز پنجشنبه 7 دی پس از بازدید و ارزیابی میدانی از پروژه های بهداشتی، تجهیزات پزشکی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های اهر و هریس در جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان افزود: در این راستا نیز پویش ملی سلامت یکی از زیرشاخه های این برنامه ملی است تا شاهد پیشگیری و درمان مناسب برای کاهش عوارض ناشی از بیماری ها باشیم.

وی در ادامه از عوامل افزایش مراجعات بیماران به مرکز استان آذربایجان شرقی را نبود زیرساخت های لازم درمانی و کمبود پزشکان متخصص در شهرستان ها برشمرد و گفت: در حال حاضر با وجود محدودیت ها خوشبختانه برخی از نواقصات بهداشتی و درمانی در شهرستان های اهر و هریس رفع گردیده است و در تلاش هستیم تا میزان مراجعات به مرکز استان را کاهش دهیم.

جمال الدینی با اشاره به انجام اقدامات و خدمات بسیار موثر چند سال اخیر در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان های اهر و هریس گفت: امیدواریم این خدمات بتواند به افزایش رضایتمندی مردم این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سلامت خانواده از اولویت های وزارت بهداشت است

اجرای طرح سلامت خانواده از اولویت های وزارت بهداشت است