مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:402023-12-25بين الملل

رسانه عبری: هزینه جنگ فعلی علیه غزه با کل بودجه امنیتی سالانه برابر است


برخی رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم در حال مدیریت اقتصاد جنگ است، اعلام کردند که هزینه های این جنگ بسیار بالا بوده و با کل بودجه امنیتی سالانه آن برابری می کند.

- برخی رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم در حال مدیریت اقتصاد جنگ است، اعلام کردند که هزینه های این جنگ بسیار بالا بوده و با کل بودجه امنیتی سالانه آن برابری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی رسانه های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه فاش کردند که هزینه جنگی که از هفتم اکتبر آغاز شد، تاکنون به 65 میلیارد شکِل (واحد پول اسراییل) رسیده و این مبلغ هنگفت با کل بودجه امنیتی سالانه این رژیم برابر است.

این رسانه ها گزارش دادند، هزینه 65 میلیارد شکلی جنگ بدون کمک های آمریکا اعلام شده است، آمریکا تاکنون 230 فروند هواپیمای باری و 20 فروند کشتی حامل مهمات برای نیروی هوایی و نیز خمپاره و توپ و خودروهای زرهی و سایر تجهیزات جنگی فرستاده است.

رسانه های یاد شده اعلام کردند که تل آویو در حال مدیریت اقتصاد جنگ است و حتی یکی از مسوولان امنیتی این رژیم اعتراف کرد: ارتش از بسیاری از مهماتی که داشت، در همان ابتدای جنگ استفاده کرد و مجبور شد انبارهای خود را دوباره پر کند، این تهدید بسیار جدی تر از آنی بود که ما تخمین می زدیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: هزینه جنگ فعلی علیه غزه با کل بودجه امنیتی سالانه برابر است

رسانه عبری: هزینه جنگ فعلی علیه غزه با کل بودجه امنیتی سالانه برابر است