مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:402023-12-23بين الملل

آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می دهد!


نشست وزرای خارجه مجمع همکاری کشورهای عربی و روسیه که روز چهارشنبه با حضور سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در مراکش برگزار شد و بیانیه پایانی آن را نمی توان با بن بست رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی بی ارتباط دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که می خوانید سرمقاله روزنامه کیهان به قلم حسین شریعتمداری است: 1- نشست وزرای خارجه مجمع همکاری کشورهای عربی و روسیه را که روز چهارشنبه با حضور سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در مراکش برگزار شد و بیانیه پایانی آن را نمی توان با بن بست رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی بی ارتباط دانست.

پذیرش این نکته شاید در نگاه اول بعید به نظر برسد ولی شواهد فراوانی حکایت از آن دارند که این نشست با هدف و انگیزه انحراف افکار عمومی جهانیان از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه تشکیل شده است و به سختی می توان باور کرد که روسیه از اهداف اصلی این نشست بی خبر بوده است.

2- در این نشست بار دیگر ادعای واهی و بی اساس امارات درباره جزایر سه گانه ایرانی مطرح شده است! آقای لاوروف یک سیاستمدار کهنه کار است و به خوبی از ده ها سند غیرقابل انکار که مالکیت قطعی ایران بر جزایر یاد شده را ثابت می کند، با خبر است.

نه فقط جمهوری اسلامی ایران بلکه ما در کیهان نیز فهرست روشنی از اسناد مورد اشاره را منتشر کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می دهد!

آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می دهد!