مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:352024-01-09بين الملل

آتش سوزی گسترده در یکی از پایگاه های اسراییلی در مرکز فلسطین اشغالی


روزنامه یدیعوت آحارانوت با اعلام این خبر افزود، این آتش سوزی بسیار گسترده در یکی از پایگاه های نظامی در منطقه تل هشومیر در مرکز (فلسطین اشغالی) رخ داده است و نیروهای امدادی و آتش نشان به سرعت به سوی این منطقه حرکت کردند، - روزنامه یدیعوت آحارانوت با اعلام این خبر افزود، این آتش سوزی بسیار گسترده در یکی از پایگاه های نظامی در منطقه تل هشومیر در مرکز (فلسطین اشغالی) رخ داده است و نیروهای امدادی و آتش نشان به سرعت به سوی این منطقه حرکت کردند، در حالی که نیروهای امنیتی پایگاه مذکور را به محاصر در آوردند.

همزمان با هدف قرار گرفتن پایگاه فرماندهی شمال فلسطین اشغلی، یک پایگاه نظامی صهیونیستی در مرکز فلسطین اشغالی طعمه آتش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت با اعلام این خبر افزود، این آتش سوزی بسیار گسترده در یکی از پایگاه های نظامی در منطقه تل هشومیر در مرکز (فلسطین اشغالی) رخ داده است و نیروهای امدادی و آتش نشان به سرعت به سوی این منطقه حرکت کردند، در حالی که نیروهای امنیتی پایگاه مذکور را به محاصر در آوردند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، ارتش اسراییل اجازه انتشار جزییات بیشتری در رابطه با این آتش سوزی را نمی دهد اما مسئولین نظامی قول داده اند به محض اطمینان خاموشی کامل آتش تحقیقات خود را در رابطه علت وقوع این حادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در یکی از پایگاه های اسراییلی در مرکز فلسطین اشغالی

آتش سوزی گسترده در یکی از پایگاه های اسراییلی در مرکز فلسطین اشغالی