مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:452023-12-29اجتماعي

توصیه های خود مراقبتی به مشهدی ها/ ضرورت محدودیت ورزش های هوازی


دبیر کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا استان خراسان رضوی از اعلام توصیه های خودمراقبتی و ضرورت محدودیت ورزش های هوازی در مشهد خبرداد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا استان خراسان رضوی از اعلام توصیه های خودمراقبتی و ضرورت محدودیت ورزش های هوازی در مشهد خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، مهدی اله پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، در کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان که عصر روز جمعه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، بیان کرد: نظر به پیش بینی انباشت آلاینده ها و بروز پدیده اینورژن در مشهد مقدس برای فردا شنبه، 9 دی ماه در ساعات ابتدایی صبح از سوی اداره کل هواشناسی استان در شهر مشهد و نیز تشدید غلظت آلاینده های گازی در روز شنبه تا حوالی ظهر و گزارش های رسیده، اطلاع رسانی کامل در زمینه توصیه های بهداشتی و خود مراقبتی مرتبط با شرایط پیش رو به شهروندان صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: توصیه می شود شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و تاکید بر استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای این پدیده و نیز عدم فعالیت در فضاهای ورزشی رو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های خود مراقبتی به مشهدی ها/ ضرورت محدودیت ورزش های هوازی

توصیه های خود مراقبتی به مشهدی ها/ ضرورت محدودیت ورزش های هوازی