مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:102024-01-08سياسي

راه یابی 635 اثر به مرحله داوری جشنواره ابوذر


مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: از مجموع 1250 اثر ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر و تصمیم هیأت انتخاب اولیه، در مجموع 635 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

- ایسنا/همدان مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: از مجموع 1250 اثر ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر و تصمیم هیأت انتخاب اولیه، در مجموع 635 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

ناصر قوامی مشفق با اشاره به اینکه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر کار خود را از دی ماه سال 1401 آغاز کرد و تا دی ماه سال 1402 پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود، اظهار کرد: علاقمندان آثار خود را در قالب های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کرده اند.

وی به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و مطرح کرد: محورهای نهمین دوره از این جشنواره نیز مهار تورم، رشد تولید ، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، بسیج و حوزه های عمل ، امید و نشاط آفرینی ، خانواده، جامعه و فرزندآوری ، سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب) و رسانه و گروه های جهادی بود که علاقمندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 635 اثر به مرحله داوری جشنواره ابوذر

راه یابی 635 اثر به مرحله داوری جشنواره ابوذر