مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:202024-01-09سياسي

امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر و مستحکم تر است


رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه مکتب سلیمانی در محور مقاومت کاملا پذیرفته و عملیاتی شده است، گفت: امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر و مستحکم تر است.

- رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه مکتب سلیمانی در محور مقاومت کاملا پذیرفته و عملیاتی شده است، گفت: امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر و مستحکم تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مردانی، رییس سازمان بسیج اساتید کشور در اولین همایش تربیت در مکتب شهید سلیمانی که در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت به خصوص سیدالشهدای محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و کودکان و زنان و مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و غزه و درود بر ارواح طیبه همه شهدا، یاد و نام شهیده فائزه رحیمی را نیز گرامی داشت.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این همایش افزود: به فرموده مقام معظم رهبری این سردار عزیز را باید به چشم یک مکتب و یک مدرسه درس آموز نگریست.

مردانی عنوان کرد: کاروان شهادت از صدر اسلام تا کنون در حرکت بوده است و در نقاطی ازتاریخ تاثیرگذاری این کاروان به اوج خود رسیده است، یکی از این نقاط اوج کربلا و شهادت امام حسین علیه السلام و همه یاران او در نبرد با جبهه ظلم و ستم و استکبار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر و مستحکم تر است

امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر و مستحکم تر است