مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:352024-01-07دانش

سروری مجد: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان های انقلاب اسلامی است


قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید بر ادیان توحیدی که در دنیا وجود دارد پافشاری کنیم، گفت: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان های انقلاب اسلامی است.

- قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید بر ادیان توحیدی که در دنیا وجود دارد پافشاری کنیم، گفت: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی سروری مجد، قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی امروز در اولین نشست هم اندیشی پیروان ادیان الهی که در ساختمان ستادی دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تقریب مذاهب، تمرکز بر مشترکات بین ادیان مختلف است و بر همین اساس از چهار سال پیش نشست های تخصصی برگزار شده و 28 دفتر تقریب مذاهب در مناطق مختلف تشکیل شده است.

سروری مجد با بیان اینکه باید بر ادیان توحیدی که در دنیا وجود دارد پافشاری کنیم، بیان کرد: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این نیاز بشر حول محور عقلانیت و معنویت است که جزو اشتراکات ادیان علمی بین اندیشمندان مطرح بوده است، تصریح کرد: مسائل و مصائب مشترک همه ادیان باید به اشتراک گذاشته شود و دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در این مسیر حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری مجد: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان های انقلاب اسلامی است

سروری مجد: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان های انقلاب اسلامی است