مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:002024-01-02سياسي

شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم


فرمانده سپاه قدس گیلان، کمک مومنانه و رزمایش مواسات را یکی از نرم افزارهای انقلاب در عرصه خدمت رسانی دانست و گفت: شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، کمک مومنانه و رزمایش مواسات را یکی از نرم افزارهای انقلاب در عرصه خدمت رسانی دانست و گفت: شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم.

سردار حمید دامغانی امروز، 12 دی ماه نهضت خدمت مومنانه گیلان به یاد حاج قاسم که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: گروه های جهادی استان گیلان به تاسی از شهید سلیمانی یکی دیگر از عرصه های خدمت رسانی به مردم را برنامه ریزی کردند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر گروه های جهادی استان در طول سال به منظور ارائه خدمت به مردم، افزود: روحیه جهادی و خدمت رسانی در استان بسیار بالاست.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به مرور زندگی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: از سختی های دوران کودکی تا حضور در عملیات های دوران دفاع مقدس، شاهد یک مدیریت بحران در شخصیت حاج قاسم بودیم؛ همچنین هنرنمایی ایشان در حوزه های خدمات اجتماعی و برقراری امنیت مردم پایه ویژه بود.

دامغانی با اشاره به هنرنمایی حاج قاسم در جبهه مقاومت با تکثیر تفکر بسیجی در منطقه و تشکیل گروه های مقاومت و پیاده سازی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم

شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم