مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:552024-01-19سياسي

مردم در انتخابات به گزینش فرد اصلح بپردازند


مردم سعی کنند در انتخابات به گزینش فرد اصلح بپردازند همچنین حضور حداکثری در پای صندوق های رای مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: عفت و پاکدامنی یکی از نشانه های انسان باعظمت است و افرادی که تصور می کنند با بی عفتی می توانند خود را در جامعه نمایان کنند در اشتباه هستند چرا که این عفت است که عظمت و بزرگی را برای انسان به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به ولادت امام جواد(ع) در روز نهم رجب، افزود: سیزدهم رجب سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) و تنها مولود کعبه است چرا که قبل و بعد از ایشان هیچ شخص دیگری در کعبه متولد نشد و تمام دانش و وقار الهی در اختیار علی(ع) قرار دارد، باید انسان ها شخصیت این حضرت بزرگوار را بشناسند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبری، امامان جمعه کار سختی دارند چرا که باید از یک طرف خالصانه در خدمت دین خدا باشند و از سوی دیگر در میان مردمان نیز باید خاضعانه باشند چرا که ملت ایران بسیار عظیم است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در تقویم 29 دی ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده که اکنون مصادف شده با عملیات طوفان الاقصی که از بیش از 100 روز پیش آغاز شده، لانه های رژیم صه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات به گزینش فرد اصلح بپردازند

مردم در انتخابات به گزینش فرد اصلح بپردازند