مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:002024-01-03ورزشي

اقناع سازی در حوزه ازدواج آسان صورت گیرد


از جمله کار فرهنگی در حوزه ازدواج آسان اقناع سازی بوده که باید صورت گیرد و در این راستا بسیجی برای مصون سازی از آسیب های اجتماعی تشکیل و این مسائل مورد توجه فرمانداران و مسئولان قرار گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از جمله کار فرهنگی در حوزه ازدواج آسان اقناع سازی بوده که باید صورت گیرد و در این راستا بسیجی برای مصون سازی از آسیب های اجتماعی تشکیل و این مسائل مورد توجه فرمانداران و مسئولان قرار گیرد.

غلامعلی حیدری 13 دی ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: موضوع جوانان و جوانی جمعیت از موضوعات بسیار مهمی بوده که مقام معظم رهبری و ریئس جمهور بر این موضوع تاکید داشته و برنامه هایی در این راستا تهیه شده است که می توان با هم افزایی و هفکری این موضوعات را در استان برطرف کرد.

وی با اشاره به جوان بودن جمعیت چهارمحال و بختیاری، افزود: جوانی جمعیت می تواند در نشاط و پیشرفت کشور اثر مستقیم داشته باشد که لازم است به این مهم توجه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به موضوعات تهذیب، تحصیل و ورزش برای جوانان طبق گفته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید به جای مدرک گرایی حرفه آموزی صورت گیرد، از طرفی ورزش سلامت جوان و جامعه را تضمین می کند، بنابراین لازم است به ورزش عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع سازی در حوزه ازدواج آسان صورت گیرد

اقناع سازی در حوزه ازدواج آسان صورت گیرد