مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:502024-01-08اقتصادي

تردد 12 میلیون دستگاه موتورسیکلت و ماشین بدون بیمه در کشور


معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با بیان اینکه 12 میلیون دستگاه موتورسیکلت و خودروی بدون بیمه در کشور تردد می کنند، گفت: طرح هایی برای تشویق رانندگان این وسایل نقلیه به خرید بیمه در نظر گرفته شده است.

- علی بنیادی نایینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظها داشت: در حال حاضر بیش از 10 میلیون دستگاه موتورسیکلت بدون بیمه در کشور تردد می کنند، همچنین تعدادی خودرو بدون بیمه هستند که در مجموع 12 میلیون دستگاه وسیله نقلیه شامل موتورسیکلت و خودرو بدون بیمه در کشور تردد می کنند.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی افزود: طرحی به دولت پیشنهاد کرده ایم که موتورسیکلت های صفر کیلومتر که قرار است از کارخانه ترخیص شوند، همانند خودرو بیمه نامه داشته باشند، اما متأسفانه دست اندرکاران مونتاژ موتور با برخی شرکت های بیمه ای تبانی کرده و با پرداخت رقم اندکی، بیمه نامه یک هفته ای برای موتور صادر می کردند تا موتورسیکلت ها ترخیص شوند و بعد از آن بدون بیمه در جامعه تردد می کرد.

* 20 درصد تخفیف برای موتورسیکلت های صفرکیلومتر وی افزود: اخیرا به دولت پیشنهاد کرده ایم که در کمیسیون اجتماعی دولت هم تصویب شده است که موتورسیکلت های نوشماره و صفرکیلومتر به مدت یک سال بیمه شوند و در این زمینه 20 درصد تخفیف هم برای بیمه آنها در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 12 میلیون دستگاه موتورسیکلت و ماشین بدون بیمه در کشور

تردد 12 میلیون دستگاه موتورسیکلت و ماشین بدون بیمه در کشور