مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:162024-01-20اقتصادي

تعیین تکلیف 2570 ردیف کالای انبار اموال تملیکی طی امسال در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: ارزش پرونده های تعیین تکلیف شده اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی (انهدام، استرداد، فروش و واگذاری) در 9 ماهه نخست سال جاری به میزان 3 هزار و 313 فقره پرونده به ارزش 190 میلیارد و 333 میلیون و 259 هزار تومان است.

مهدی بخشی اظهار داشت: بر اساس آمار استخراج شده از ابتدای سال جاری تاکنون 396 فقره پرونده به میزان 45 تن کالای قاچاق و تملیکی که تاریخ مصرفشان گذشته بود جهت حفظ سلامت مردم امحا و منهدم شده است که عمده این محموله ها، کالاهای سریع الفساد و سلامت محور مانند دارو، اقلام خوراکی و… بوده اند.

وی با تأکید بر اهمیت جلوگیری از رسوب و تسریع در فرایند تعیین تکلیف کالا ها و جلوگیری از تحمیل هزینه ها بالای حفظ و نگهداری این کالا ها در انبار ها به بودجه دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال به واسطه کاهش ارزش ریالی کالا در طول زمان عنوان داشت: تعداد 2 هزار فقره ردیف کالایی به ارزش 80 میلیارد و 601 میلیون و 900 هزار تومان کالاهای انبار اموال تملیکی در 9 ماه گذشته به فروش رفته است که رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه دوره قبل دارد.

این مقام قضایی با اشاره به بازدید قبلی خود از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تصریح کرد: در حال حاضر به نظر می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 2570 ردیف کالای انبار اموال تملیکی طی امسال در کرمان

تعیین تکلیف 2570 ردیف کالای انبار اموال تملیکی طی امسال در کرمان