مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:002024-01-02سياسي

قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف، کفش و آجیل کشور است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: شهرستان قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف و کفش و آجیل کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم گرامی داشت دهه بصیرت با حضور معاون اقتصادی استاندار تهران، سرپرست فرمانداری قرچک، رییس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسؤولان و مردم روستای داودآباد این شهرستان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

محمد علی مهری، معاون استاندار تهران در این مراسم ضمن تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت گذشته همه امور را به برجام گره زده بود و شاهد مرگ روزانه 700 نفر بر اثر کرونا بودیم.

وی با بیان اینکه مردم در تابستان شاهد قطعی برق روزانه بودند، گفت: با کم کاری دولت گذشته در حوزه انرژی، چالش های کمبود برق و گاز تبدیل به بحران شده بود.

معاون اقتصادی استاندار تهران تورم های سنگین را حاصل یک دهه کم کاری دولت ها دانست و افزود: برای اولین بار در سال های اخیر شاهد رشد اقتصادی هشت درصدی و کاهش تورم بودیم.

علی مهری در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان قرچک تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته شهرستان قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف و کفش و آجیل کشور است.

  یک ونیم میلیون تومان درآمد ماهانه با نیروگاه های خورشیدی وی توسعه مشاغل خانگی را یکی از برنامه های مدیران خواند و بیان کرد: در نظر دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف، کفش و آجیل کشور است

قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف، کفش و آجیل کشور است