مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:502024-01-01اقتصادي

احداث بازارچه برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر


مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث بازارچه با هدف ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) خبر داد.

- مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث بازارچه با هدف ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بیگی در جمع خبرنگاران در تشریح روند ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج) گفت: در همین ارتباط محل جدیدی با هدف ساماندهی دستفروشان در چهارراه ولیعصر در نظر گرفته شده است.

محلی که پیش تر نخاله های ساختمانی در آن دپو شده بود و فاصله 100 متری با چهارراه ولیعصر دارد برای ساماندهی دستفروشان ولیعصر در نظر گرفته شده است.

بیگی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال آماده سازی و ایجاد غرف در محل اشاره شده برای راه اندازی بازارچه جدید جهت فعالیت دستفروشان در چهارراه ولیعصر هستیم، تصریح کرد: محل اشاره شده ظرفیت راه اندازی 200 غرفه را دارد که امیدواریم با تحقق این موضوع در ایام پایانی سال شاهد چهره متفاوتی از چهارراه ولیعصر باشیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه بازارچه جدید دستفروشان یک بازارچه دو هزار متری در مقابل تئاتر شهر و در خیابان سرمد برای دستفروشان در نظر گرفته شده است، افزود: با برنامه ریزی انجام شده از این به بعد در محدوده پارک دانشجو و تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بازارچه برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر

احداث بازارچه برای ساماندهی دستفروشان چهارراه ولیعصر