مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:302023-12-23اقتصادي

سالانه تا 1.1 میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور می شود


طرح شناسه دارشدن پوشاک از اول دی ماه 1402 در فروشگاه های زنجیره ای شروع شده و این طرح درراستای حمایت از تولید کنندگان داخلی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی توانا، حمید رضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در میز اقتصاد شبکه خبر اظهار داشت: زیر ساخت های اجرای طرح از سال های قبل فراهم شده و اگر مروری بر طرح جامع مبارزه با پوشاک قاچاق داشته باشیم از سال های 95، 96 و97 مسیری را طی کردیم، زیر ساخت های فنی را ایجاد کردیم و مستندات بالا دستی تکمیل و تقویت شده و اگر به مستندات مراجعه کنیم از 30/ 7/97 عرضه پوشاک بدون شناسه ممنوع بوده و عزیزان در دولت سیزدهم عزم جدی دارند که این کار را محقق وتکمیل کنند.

وی در ادامه گفت: در این زمینه باید چهار گام برداشته شود؛ آموزش ، اطلاع رسانی، ثبت موجودی و  تکمیل موضوع اظهاردر سامانه جامع تجارت، تازمانی که اظهار بعد از تمامی این مراحل تکمیل نشود و این 4 گام در کنار هم قرار نگیرد و مراحلی را طی نکند ما به مطلوب نمی رسیم.

دهقانی نیا در مورد ضمانت اجرایی این طرح افزود: در گام تکمیلی، این طرح ، مصوب شدن در تبصره ماده 18 است و تشدید برخورد با کالاهای محرزقاچاق از منظر پوشاک در سطح عرضه می باشد ، ضابطین و فراجا و نیروی انتظامی مسئولیت برخورد کالاهای محرز قاچاق در سطح عرضه را دارند که هماهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه تا 1.1 میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور می شود

سالانه تا 1.1 میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور می شود