مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:052023-12-29سياسي

عطر یاس گرمابخش زمستان دیار سیدجمال شد


آیین بدرقه و خاکسپاری پیکر یک شهید جاویدالاثر تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، جمعه 8 دی ماه 1402 با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور دیار سیدجمال الدین اسدآبادی بعد از دعای ندبه از مسجد جامع این شهر به سمت پارک ملت برگزار و به خاک سپرده شد.

- ایسنا/همدان آیین بدرقه و خاکسپاری پیکر یک شهید جاویدالاثر تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، جمعه 8 دی ماه 1402 با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور دیار سیدجمال الدین اسدآبادی بعد از دعای ندبه از مسجد جامع این شهر به سمت پارک ملت برگزار و به خاک سپرده شد.

این مراسم شاهد حضور پر شور زنان و مردان و جوانانی بود که با سربندهایی از یازهرا(س) ، تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرزندان شهیدشان در حالیکه به استقبال این پیکر پاک و مطهر آمده بودند، در دستانشان خودنمایی می کرد.

در این مراسم یکی از راویان حوزه دفاع مقدس شهدا را نعمت و برکت و سرمایه معنوی بزرگ دانست و اظهار کرد: تقدیر خدا بر این بوده تا این شهدای گمنام امروز بعد از بیش از سه دهه در تفحص ها شناسایی شود و با تشییع و تدفین این لاله های فاطمی فرهنگ غنی ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان جامعه بیش از پیش انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر یاس گرمابخش زمستان دیار سیدجمال شد

عطر یاس گرمابخش زمستان دیار سیدجمال شد