مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:352024-01-10بين الملل

بیانیه پایانی نشست اضطراری کمیته فلسطین؛ لزوم حمایت همه جانبه از مقاومت مردم فلسطین


شرکت کنندگان در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین PUIC در بیانیه ای ضمن تاکید بر توقف درگیری ها در غزه، لزوم حمایت همه جانبه خود را از مقاومت مردم فلسطین در همه اشکال آن در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کردند.

- بیانیه پایانی نشست اضطراری کمیته فلسطین؛ لزوم حمایت همه جانبه از مقاومت مردم فلسطین شرکت کنندگان در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین PUIC در بیانیه ای ضمن تاکید بر توقف درگیری ها در غزه، لزوم حمایت همه جانبه خود را از مقاومت مردم فلسطین در همه اشکال آن در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه پایانی پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) به شرح زیر است: ما شرکت کنندگان در پنجمین اجلاس فوق العاده کمیته دائمی فلسطین PUIC در تاریخ 10 ژانویه 2024 در تهران، جمهوری اسلامی ایران گرد هم آمدیم و در مورد تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین که منجر به شهادت هزاران نفر که بخش قابل توجهی از آنها را زن و کودک تشکیل داده و همچنین منجر به تخریب گسترده غزه و تمام زیر ساختهای حیاتی آن شده است، بحث و گفتگو کردیم.

با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی ضمن ارتکاب این جنایات جنگی و حملات بیرحمانه، عمدا با هرگونه چشم اندازی برای آتش بس فوری و گشودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی نشست اضطراری کمیته فلسطین؛ لزوم حمایت همه جانبه از مقاومت مردم فلسطین

بیانیه پایانی نشست اضطراری کمیته فلسطین؛ لزوم حمایت همه جانبه از مقاومت مردم فلسطین