مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:052023-12-26فناوري

کمک دیجیتالی و تکنولوژیکی قزاقستان به تاجیکستان در مدیریت سایت های دولتی


قزاقستان «پلتفرم یکپارچه منابع اینترنتی ارگان های دولتی» که تمام وب سایت های سازمان های دولتی را در یک ساختار واحد و راحت با رابط کاربر پسند و مدیریت ساده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، قزاقستان پلتفرم یکپارچه منابع اینترنتی ارگان های دولتی و سیستم اطلاعاتی و تحلیلی Smart Data Ukimet را به تاجیکستان ارائه کرد.

بر این اساس متخصصان شرکت National Information Technology اجزای دولت الکترونیک را به وزارت صنعت و فناوری تاجیکستان تحویل دادند.

ارزیابی آمادگی دیجیتال و پیاده سازی راه حل های فناوری اطلاعات یک فرآیند پیچیده است که شامل تحقیق، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی و پیاده سازی فناوری ها و سیستم های جدید است.

تیم فنی با بررسی سیستم های اطلاعاتی موجود در تاجیکستان و همچنین مطالعه تجربیات و شیوه های مورد استفاده در قزاقستان در این زمینه اقدام کرد.

نتایج اولیه نشان می دهد که این ابتکار مشترک نوید موفقیت آمیز و مفید برای هر دو طرف را می دهد.

یادداشت تفاهم و همکاری در زمینه انتقال سیستم های پلت فرم دولت الکترونیک توسط نمایندگان وزارت توسعه دیجیتال قزاقستان و وزارت صنعت تاجیکستان امضا شد.

بر طبق اطلاعات وزارت توسعه دیجیتال قزاقستان، این یادداشت ادامه بیانیه تعامل متقابل بین قزاقستان و تاجیکستان است که توسط روسای جمهور امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک دیجیتالی و تکنولوژیکی قزاقستان به تاجیکستان در مدیریت سایت های دولتی

کمک دیجیتالی و تکنولوژیکی قزاقستان به تاجیکستان در مدیریت سایت های دولتی