مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:402024-01-05سياسي

میزبانی بهشهر از سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو


معاون فرماندار بهشهر از میزبانی این شهرستان برای برگزاری سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو خبر داد و گفت: باید از این فرصت برای شناساندن ظرفیت های بهشهر و میانکاله به کشور و جهان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر، عباسعلی حسنی شامگاه پنج شنبه در فرمانداری این شهرستان از میزبانی این شهرستان برای برگزاری سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو خبر داد و اظهار کرد: سومین دوره جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر بهمن ماه امسال با وحدت باید به جایگاه واقعی خود برسد و به مرور زمان قوت می گیرد تا میانکاله و ظرفیت های گردشگری بهشهر به همگان شناسانده شود.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت برای شناساندن ظرفیت های بهشهر و میانکاله به کشور و جهان استفاده شود، گفت: مدیران شهرستان باید کمک کنند تا این اتفاق رقم  بخورد و سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو همچون همیشه با قوت برگزار شود.

معاون فرماندار بهشهر افزود: توجه به گردشگری عباس آباد و تسهیل در گردشگری صفی آباد و سالارتپه بهشهر ظرفیتی مهم برای توسعه گردشگری است که باید مورد توجه باشد.

* بهشهر میزبان جشنواره ملی عکس فلامینگو در 18 بهمن سیدمحمد محمدی دبیر سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو هم اظهار کرد: معرفی میانکاله و ظرفیت های آن مهمترین اهداف ما در این جشنواره است و تلاش داریم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی بهشهر از سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو

میزبانی بهشهر از سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو