مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 07:152024-01-18بين الملل

واکنش آمریکا به حملات ضد تروریستی ایران در 3 کشور


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حملات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران در سه کشور عراق، سوریه و پاکستان اعلام کرد: ما این حملات را محکوم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حملات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اربیل عراق و پاکستان گفت: ما حملات ایران را محکوم می کنیم.

شاهد بوده ایم که ایران در چند روز گذشته حاکمیت سه همسایه خود (عراق، پاکستان و سوریه ) را نقض کرده است.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در عین حال مدعی شد: فکر می کنیم ایران نمی تواند از یک سو حامی تروریسم و بی ثبات کننده منطقه باشد و از سوی دیگر ادعا کند برای مبارزه با تروریسم این اقدامات را انجام داده است.

میلر در عین حال درباره حضور نیروهای آمریکایی در عراق گفت: نیروهای آمریکایی به دعوت دولت عراق برای مبارزه با تروریسم در این کشور حضور دارند.

این کاملا متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و همچنین مقر جاسوسی رژیم اسراییل در اقلیم کردستان با موشک های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی بامداد سه شنبه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به حملات ضد تروریستی ایران در 3 کشور

واکنش آمریکا به حملات ضد تروریستی ایران در 3 کشور