مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:102023-12-23اقتصادي

بیشترین تخصیص اعتبارات راه های روستایی به سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازما راهداری گفت: در سال های اخیر بیشترین اعتبارات راه های روستایی کشور به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته که این امر در بهبود وضعیت مردم این مناطق بسیار تاثیر گذار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی خانقایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) اظهار داشت: افزایش زیر ساخت های ارتباطی در روستاهای استان سیستان و بلوچستان به دلیل وجود چهار مرز رسمی با کشورهای افغانستان و پاکستان و تنها راه دسترسی کشورهای آسیای میانه به آب های آزاد از طریق بندر چابهار، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازما راهداری اظهار کرد: بیش از 6300 روستای بالای 20 خانوار در کشور برای توسعه و بیشرفت، نیازمند ساخت راه مناسب هستند که از این میان، 634 روستای آن در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر توزیع اعتبارات ساخت راه های روستایی در کشور بر اساس میزان برخورداری مناطق از راه های مناسب است که در قالب اطلس روستایی به آن توجه ویژه شده است.

خانقایی با اشاره به اولویت دهی سازمان به راه اندازی سیستم های حمل و نقل هوشمند جاده ای گفت:  ایجاد تحول در زیربخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تخصیص اعتبارات راه های روستایی به سیستان و بلوچستان

بیشترین تخصیص اعتبارات راه های روستایی به سیستان و بلوچستان