مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 06:402024-01-09بين الملل

بن سلمان خطاب به بلینکن: جنگ در غزه را پایان دهید


در ادامه سفر منطقه ای وزیر خارجه آمریکا به منطقه غرب آسیا، محمد بن سلمان امروز دوشنبه با استقبال از بلینکن در شهر العلا عربستان در دیدار دوجانبه خواستار توقف جنگ اسراییل علیه غزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) گزارش داد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان طی نشستی با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در شهر العلا عربستان برای بررسی توقف تجاوز رژیم صهیونیستی ضد غزه دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفق نیوز عراق، شاهزاده محمد بن سلمان آل سعود ، ولیعهد و نخست وزیر این کشور شامگاه روز دوشنبه در اردوگاه زمستانی در شهر العلا در شمال غرب کشورش، میزبان آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا بود و طی این دیدار، دو طرف، محورهای مختلف روابط ریاض و واشنگتن و زمینه های همکاری فیمابین و راه های توسعه آن در راستای دستیابی به منافع مشترک دو کشور را بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار، ولیعهد عربستان و وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار خود که با حضور شماری از وزرا و مقام های بلندپایه ریاض و سفرای دو کشور در ریاض و واشنگتن انجام شد، درباره رخدادهای جاری منطقه و اوضاع بین المللی و تلاش های صورت گرفته در قبال دستیابی به امنیت و ثبات به ویژه آخرین تحولات نوار غزه تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان خطاب به بلینکن: جنگ در غزه را پایان دهید

بن سلمان خطاب به بلینکن: جنگ در غزه را پایان دهید