مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:412024-01-15حوادث

دعوت مرد بدهکار به میهمانی برای اجرای سناریوی قتل


مرد جوان که یک میلیارد تومان به دوستش قرض داده بود وقتی متوجه شد به پولش نمی رسد با دعوت مرد بدهکار به خانه اش او را به قتل رساند و با کمک برادرش جسد را در سطل زباله رها کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردارعلی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: اوایل آذر امسال با دریافت خبری مبنی بر کشف یک جسد در داخل سطل زباله در شرق استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به صحنه جرم و تن پیمایی از مقتول آثار جراحتی عمیق در قسمت سر و پهلو مقتول مشاهده کردند و با بررسی های بیشتر متوجه شدند که وی جوانی 24 ساله تبعه افغانستان است.

مأموران با بررسی های میدانی و اطلاعاتی دریافتند، فردی نیمه شب یک گونی بزرگ را داخل سطل زباله در یکی از محلات شرق استان تهران انداخته و سریع متواری شده است.

در ادامه فرد دیگری از اتباع افغانستان به اداره آگاهی مراجعه و اعلام کرده که برادرش گم شده است و کارآگاهان پس از بررسی ها و نشان دادن جسد به وی دریافتند که جسد متعلق به برادر او است.

برادر مقتول گفت: شب حادثه فردی با برادرم تماس گرفت و به او گفت کار مهمی پیش آمده و باید به خانه وی برود، برادرم نیز با تاکسی اینترنتی از منزل خارج شد و دیگر بازنگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مرد بدهکار به میهمانی برای اجرای سناریوی قتل

دعوت مرد بدهکار به میهمانی برای اجرای سناریوی قتل