مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:162024-01-06پزشكي

بومی سازی یک محصول کاربردی توسط یک نوآور شیرازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چسب های پزشکی که در پانسمان استفاده می شوند در کنار کاربرد درمانی که دارند دارای معایب شاخصی نیز هستند، ازجمله اینکه هنگام جدا کردن ممکن است با درد زیادی برای بیمار همراه باشد یا حتی در مواردی که شخص دارای پوست نازک است ممکن است با پارگی پوست همراه شود و تحمل آن برای افراد مسن و کودکان دشوارتر است.

  برای حل این مشکل و کاهش درد بیماران یک شرکت فناور شیرازی با بررسی شرایط شروع به تولید و بومی سازی محصولاتی برای جداسازی بدون درد چسب پزشکی کرده است.

  مدیرعامل این شرکت در گفتگو با فارس خود  را معرفی کرد و گفت: مریم مرتضوی، متولد 1356 و اهل شیراز هستم، دکترای شیمی از دانشگاه شیراز دارم و مدیرعامل شرکت فناور کیمیا زرین اوژن هستم.

 تولید محصولات کاربردی   او در خصوص حوزه فعالیتشان سخن گفت و بیان کرد: اعضای شرکت ما از فارغ التحصیلان رشته های شیمی، داروسازی هسته ای و مهندسی شیمی هستند که در حوزه تولید محصولات کاربردی پزشکی فعالیت می کنند.

جداسازی چسب از روی بدن بدون درد یک بیماری سبب تولید جداکننده چسب پزشکی شد او به توضیح درباره ایده این کار پرداخت و گفت: ماجرا از اینجا شروع شد که یکی از فامیل های ما یک عمل جراحی را پشت سر گذاشت و هنگامی که پانسمان زخم های او را می خواستند عوض کنند خیلی درد می کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی یک محصول کاربردی توسط یک نوآور شیرازی

بومی سازی یک محصول کاربردی توسط یک نوآور شیرازی