مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:152024-01-03اقتصادي

صدور ضمانت نامه خارج از نوبت برای دانش بنیان ها/دلایل عدم پذیرش ضمانت نامه ها


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از ارائه تسهیلات ویژه برای شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه ایران ساخت خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده سبد حمایتی ما از دانش بنیان ها از 5 درصد به 35 درصد افزایش یافته است.

- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از ارائه تسهیلات ویژه برای شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه ایران ساخت خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده سبد حمایتی ما از دانش بنیان ها از 5 درصد به 35 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین مقیسه در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت در جمع خبرنگاران گفت: سرویس هایی که به واحدهای صنعتی و به شکل خاص به واحدهای صنعتی دانش بنیان ارائه می دهیم، درقالب کمک به تأمین مالی و اجرای قراردادها است که یکی از این خدمات صدور ضمانت نامه است.

به این معنا که به پشتوانه ضمانت نامه صادر شده، نظام بانکی بتواند به شرکت های دانش بنیان تسهیلات ارائه کند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با تشریح روند صدور این ضمانت نامه، تصریح کرد: زمانی که واحد دانش بنیان، اعتبارسنجی می شود، رتبه اعتباری شرکت های دانش بنیان را یک مرتبه بالاتر می آوریم که بتوانیم با وثایق کمتر و شرایط آسان تری ضمانت نامه ها را صادر کنیم و با این ضمانت نامه، کسری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ضمانت نامه خارج از نوبت برای دانش بنیان ها/دلایل عدم پذیرش ضمانت نامه ها

صدور ضمانت نامه خارج از نوبت برای دانش بنیان ها/دلایل عدم پذیرش ضمانت نامه ها