مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:402024-01-02اقتصادي

جذب بیش از 15 هزار میلیارد تومان بودجه در بخش سرمایه گذاری شهری شیراز


رییس شورای اسلامی شهر شیراز از تحقق بودجه 4 برابری شهرداری نسبت به دوره گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر این بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان بودجه تعریف شده در بخش سرمایه گذاری جذب شده است.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز از تحقق بودجه 4 برابری شهرداری نسبت به دوره گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر این بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان بودجه تعریف شده در بخش سرمایه گذاری جذب شده است.

سید ابراهیم حسینی امروز، 12 دی ماه در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز اظهار کرد: در ادوار مختلف شورا و شهرداری تلاش هایی انجام شده اما یک ویژگی که در دوره ششم شورا وجود داشته این است که تلاش شده تا نگاه همه جانبه ای به بخش های مختلف ایجاد شود و هم اینکه فعالیت ها به صورت گسترده در همه جای شهر اجرایی شوند.

وی افزود: همچنین تلاش شده است تا رفتارهای شوراییان و مدیریت شهری سیاسی نباشد و مردم را فارغ از گرایش های سیاسی به عنوان سرمایه های نظام ببینیم.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین تحقق بودجه 4 برابری شهرداری شیراز نسبت به دوره گذشته را یک حرکت بزرگ انقلابی ذکر کرد و گفت: علاوه بر این بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان بودجه تعریف شده در بخش سرمایه گذاری جذب شده که حرکت بزرگ و ارزشمندی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 15 هزار میلیارد تومان بودجه در بخش سرمایه گذاری شهری شیراز

جذب بیش از 15 هزار میلیارد تومان بودجه در بخش سرمایه گذاری شهری شیراز