مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:352023-12-31بين الملل

شبکه سی بی سی کانادا: غزه با مخرب ترین جنگ یک قرن اخیر روبه رو بوده است


شبکه کانادایی سی بی سی گزارش داد، تحلیل داده ها و تصاویر ماهواره ای از فراز غزه نشان می دهد که این منطقه با مخرب ترین جنگ یک قرن اخیر روبه رو بوده است.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس،  شدت بمباران غزه چیزی است که قبلاً ندیده بودیم.

سرعت ویران شدن ساختمان ها در این منطقه بسیار عظیم است این را جمون ون دن هوک، یک استاد و پزوهشگر دانشگاه ایالتی اورگان آمریکا بیان داشت.

وبگاه شبکه کانادایی CBC با انتشار تحلیلی درباره حجم خرابی ها در نوار غزه نوشت، با توجه به آنچه ماهواره ها و فناوری پیشرفته  نشان داده بمباران های اسراییل در نوار غزه مخرب ترین بمباران قرن حاضر است.

بر اساس این گزارش، ماهواره ها علاوه بر گرفتن تصاویر فراگیر از پشت بام ها و خیابان ها و رصد آسیب های عظیم وارده به آن ها، می توانند رادار را در یک زاویه هدایت کرده و به اپراتورها اجازه دهند همه ابعاد ساختمان ها را هم ببینند  سپس رایانه ها می توانند این صحنه های گرفته شده را با تصاویر و داده های جمع آوری شده قبل از بمباران مقایسه کنند.

  پس از مطالعه داده ها و تصاویر گرفته شده توسط ماهواره Copernicus Sentinel-1 در رابطه با ویرانی های اخیر در غزه، دو دانشمند با نام های کوری شیر از مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهر نیویورک و جمون ون دن هوک از دانشگاه ایالتی اورگان که متخصص نقشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سی بی سی کانادا: غزه با مخرب ترین جنگ یک قرن اخیر روبه رو بوده است

شبکه سی بی سی کانادا: غزه با مخرب ترین جنگ یک قرن اخیر روبه رو بوده است