مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:252023-12-30سياسي

خسروپناه: باید در حکمرانی مسئله محوری کنیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید در کار حکمرانی مسئله محوری کنیم، به عنوان مثال ما باید دانش بنیان ها را تقویت کنیم یعنی باید متخصصان در این مجموعه ها فعالیت داشته باشند و سبب رشد کشور شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز (شنبه 9 دی ماه) به مناسبت آغاز دهه بصیرت و همچنین در آستانه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، در آیین رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: از گذشته من با مجموعه پژوهشگاه و دستاوردهای آن آشنایی داشته ام و این نشانه رشد و پیشرفت این پژوهشگاه است که امروز نیز این موضوع مهم را شاهد هستیم.

وی افزود: در این سه دهه اخیر بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور رشد بسیار مبارکی داشته است و ما باید در آینده به سمت فناوری های پیچیده برویم تا بتوانیم از هام فروشی فاصله گرفته و به سمت تکنولوژی پیچیده برویم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص نحوه دستیابی به این هدف مهم چهار راهبرد را مطرح کرد و گفت: اولین راهبرد اینکه ما به علم و فناوری نگاه حکمی داشته باشیم یعنی نگاه حکمت بنیان، یعنی دانشی که مبتنی بر عقلانیت و خرد ناب که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: باید در حکمرانی مسئله محوری کنیم

خسروپناه: باید در حکمرانی مسئله محوری کنیم