مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:002024-01-09پزشكي

ارتقای شاخص پرستار به تخت در همدان


معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارتقای شاخص پرستار به تخت از 0.

9 درصد به 1.

2 درصد در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در سالن همایش های دانشگاه برگزار شد که در جریان آن رضا طهماسبی از این سمت تودیع و رسول سلیمی معارفه شد.

  معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مراسم با بیان اینکه خداوند را شاکریم نعمت قدردانی از زحمات را به ما عطا کرده است اظهار کرد: آنچه مقبول خداوند بوده آن است که برای رضایت خلق کاری کرده باشیم و رضایت خلق قطعا رضایت خداوند را به دنبال دارد.

رضا طهماسبی گفت: خدمات حوزه درمان گسترده است و حساسیت خاصی دارد اما به هر حال کیفیت و کمیت قابل اندازه گیری است و بر اساس آن می توان برنامه ریزی داشت و به توسعه دست یافت.

وی با بیان اینکه اگر در طول دو سال و اندی فعالیت ما در حوزه درمان شاخصی کسب شده و لطف خداوند شامل حال ما شده به خاطر تلاش همکاران بوده است گفت: شاخص ها با حمایت و همت ریاست دانشگاه و تلاش دیگر مدیران خلق شده و ما قدردان هستیم.

  معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه طی دو سال گذشته در جذب متخصص، فوق تخصص و دندانپزشکان و پزشکان عمومی اتفاقات خوبی در دانشگاه علوم پزشکی رخ داده است افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص پرستار به تخت در همدان

ارتقای شاخص پرستار به تخت در همدان