مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:202024-01-13اجتماعي

آخرین وضعیت راه های استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: به غیر از محور اردبیل و آستارا که با محدودیت ترافیکی مواجه است، در حال حاضر کلیه راه های اصلی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد .

- کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: کماکان بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان تداوم دارد و در گردنه ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: به جز محور اردبیل به آستارا که در آن به دلیل نبود ایمنی کافی، محدودیت ترافیکی اعمال شده است، کلیه محور های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

وثوقی تصریح کرد: بارش برف به همراه کولاک در محور اردبیل - آستارا و اردبیل - سرچم محدوده بودالالو شدید بوده و کار بازگشایی مسیر را برای راهداری سخت کرده است.

بازگشایی راه های روستایی از صبح فردا آغاز می شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اذعان کرد: اولویت بازگشایی مسیرها فعلا با راه های اصلی و فرعی استان اردبیل است و بازگشایی راه های روستایی از صبح آغاز خواهد شد.

وی افزود: براساس پیش بینی هواشناسی بارش برف با شدت زیاد تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت که بر همین اساس اکیپ راهداری با 300 دستگاه ماشین آلات راهداری و 400 نفر پرسنل در کلیه محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه های استان اردبیل

آخرین وضعیت راه های استان اردبیل