مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:302024-01-20حوادث

بازداشت شروری که مردم تهران را به قتل تهدید می کرد


رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه داری که شهروندان را به قتل تهدید کرده بود، خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید راستی در این باره گفت: به دنبال دریافت شکایت تعدادی شهروندان مبنی بر تهدید آنان به قتل از سوی یک شرور رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد که این فرد با استفاده از سلاح سرد مردم را به قتل تهدید کرده است.

  وی افزود: همچنین در جریان بررسی های بعدی ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت مشخص شد که این فرد یکی از افراد شرور سابقه دار  در محدوده تهرانپارس است که با قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای تعدادی از شهروندان، آنان را به قتل نیز تهدید کرده است و موجب ایجاد ناامنی و احساس ناامنی در منطقه شده است.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: ماموران موفق شدند پس از رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضایی این فرد را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

راستی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از این فرد گفت: متهم پس از انتقال به مقر این پلیس به جرم ارتکابی با انگیزه  اختلاف شخصی با مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت شروری که مردم تهران را به قتل تهدید می کرد

بازداشت شروری که مردم تهران را به قتل تهدید می کرد