مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:452024-01-14سياسي

«باور 373» و «کرار» دست بلند پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند


امیر سرتیپ دوم امیری با تاکید بر اینکه در راستای امنیت ملی و صیانت از منافع ملی تا پای جان ثابت قدم می مانیم، گفت: سامانه های باور 373 و پهپاد کرار مجهز به موشک مجید دست بلند نیروی پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند.

- باور 373 و کرار دست بلند پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند امیر سرتیپ دوم امیری با تاکید بر اینکه در راستای امنیت ملی و صیانت از منافع ملی تا پای جان ثابت قدم می مانیم، گفت: سامانه های باور 373 و پهپاد کرار مجهز به موشک مجید دست بلند نیروی پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ دوم سعید امیری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در جمع مسئولان و رؤسای این منطقه پدافندی گفت: سامانه های دفاعی، یکی از مؤلفه های مهم تأمین امنیت است و ارتقای این سامانه ها نقشی اساسی و کلیدی در صیانت از منافع ملی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه در سایه پیشرفت جهشی و چشمگیر سامانه های پدافندی، به امنیتی پایدار دست یافته ایم، افزود: این مهم ریشه در تلاش شبانه روزی و توجه به عوامل مؤثر بر ارتقای چابکی این سامانه ها دارد.

امیر سرتیپ دوم امیری خاطرنشان کرد: بدون شک یکی از نشانه های سرعت پیشرفت ایران در عرصه های دفاعی، رونمایی از سامانه هایی همچون باور 373 و پهپاد کرار مجهز به موشک مجید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باور 373» و «کرار» دست بلند پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند

«باور 373» و «کرار» دست بلند پدافند هوایی در مقابله با تهدیدات هستند